فضای رسانه ای دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین ملت ایران و عراق

حجت الاسلام حمید بامری گفت: امروز فضای فاسد و تفرقه برانگیز رسانه ای دشمنان در حال تلاش برای تخریب و تمسخر اعتقادات و ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و عراق بود اما الحمدالله این دسیسه تاکنون ناکام مانده و این به واسطه گسترش شعاع نور حسینی است.

حجت الاسلام «حمید بامری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: این سیل خروشان جمعیت زائرین امسال نشان از عشق و ارادت فراوان به امام حسین (ع) است و دشمن از گذشته تا به حال بارها تلاش کرده که این عشق و ارادت را خاموش کند اما به لطف خداوند متعال نتوانسته است.

 

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به حدیثی از کامل الزیارات ابن قولویه قمی محدث بزرگ شیعه، ابراز کرد: امام صادق (ع) فرمودند؛ کسی که خداوند خیر او را بخواهد، در قلب او محبت به امام حسین(ع) و علاقه به زیارت ایشان را در قلب او قرار می دهد و اگر خداوند بدیِ بنده خود را بخواهد، بغض و کینه اش را در دل او قرار می دهد.

 

وی بیان کرد: این امر که ما اشتیاق زیارت امام شهید را در دل داریم نشان از خیرخواهی خداوند متعال به بنده خود است که باید قدر باشیم.

 

حجت الاسلام بامری افزود: امسال سیل عظیم جمعیت از نقاط مختلف جهان به سمت کربلا سرازیر شد که این مهم به واسطه توجه ویژه خداوند به امام حسین (ع) و آن کار عظیم و مخلصانه امام برای خداوند است.

 

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: عشق به زیارت سیدالشهدا (ع) در دل همه آزادی خواهان جهان اعم از شیعه، سنی و غیر مسلمان است و این مکتب ظلم ستیز تنها مختص به شیعه نیست.

 

وی اظهار کرد:امروز فضای فاسد و تفرقه برانگیز رسانه ای دشمنان در حال تلاش برای تخریب و تمسخر اعتقادات و ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و عراق بود اما الحمدالله این دسیسه تاکنون ناکام مانده و این به واسطه گسترش شعاع نور حسینی است.

 

حجت الاسلام بامری اربعین را زیباترین تجلی خدمت مخلصانه عنوان کرد و گفت: توفیق خدمت به زوار امام شهید، لطف بزرگ خداوند است که ثواب عظیمی دارد و باید آن را قدر دانست.

 

امام جمعه عنبرآباد در خاتمه ضمن تشکر از زحمات خادمین و مسئولین موکب شهدای مدافع حرم شهرستان عنبرآباد، خاطرنشان کرد: خادمین این موکب مخلصانه در حال خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) هستند و این توفیقی است که خداوند متعال به هر کسی نخواهد داد.

کد خبر 1216556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha