برنامه دلدادگان اربعین حسینی با عنوان «به تو از دور سلام» برگزار می‌شود

حسنی خونسار گفت: برنامه دلدادگان اربعین حسینی در سال جاری نیز با عنوان «به تو از دور سلام» با پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی برگزار می‌شود .

معصومه حسنی خونسار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه ، با اشاره به فعالیت های فرهنگی برای جذب کودکان و نوجوانان جا و مکان نمی شناسد،گفت:غرفه فرهنگی کودک و نوجوان اداره کل کتابخانه های عمومی استان در حاشیه مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در کنار مزار شهدا محل قرائت زیارت اربعین با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوان در بین کودکان و نوجوانان برپا شده است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه،افزود: والدین می توانند با مراجعه به غرفه کودک این اداره کل کودکان و نوجوانان خود را در برنامه های جانبی ترویجی و کتابخوانی این غرفه شرکت دهند. 

 

وی خاطر نشان کرد:ما برای جذب کودکان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در تمامی عرصه ها و مکان های فرهنگی برنامه ریزی می کنیم همچنین مراسم جاماندگان اربعین  امروز روز شنبه ۲۶ شهریور همزمان با اربعین حسینی، در مسیر پیاده‌روی مواکب و هیئت‌ها میزبان کودکان و نوجوانان این مراسم برگزار شده است.

 

حسنی خونسار تصریح کرد: در کنار برنامه دلدادگان اربعین حسینی، در غرفه کودک و نوجوان با عنوان فعالیت های کودکان عضویت رایگان کتابخانه، قصه گویی، شعر خوانی آیینی اهدای هدایای ویژه برای کودکان همراه با نقاشی و قصه‌گویی انجام می‌شود.

کد خبر 1216564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha