۱۰ آمبولانس همایش پیاده روی اربعین را پوشش می‌دهند

حیدری از اعزام ۱۰ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ همراه با یک اتوبوس آمبولانس برای پوشش پیاده روی اربعین حسینی در مناطق مرزی و کربلا خبرداد.

"فرهاد حیدری" در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به پوشش خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در مناسبت های مختلف گفت: خدمات اوژانس در مراسم های مهم شهری، استانی و کشوری مثل اربعین همسو با دیگر دستگاه های امدادی انجام می شود.

 

سرپرست مرکز فوریت های پزشکی 115 استان اصفهان افزود: 10 آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 34 نفر از نیروهای این مرکز برای پوشش مراسم های اربعین عازم مناطق مرزی و عراق شده اند و خدمات رسانی در این حوزه انجام می دهند.

 

 

وی با اشاره به برنامه های پیاده روی اربعین در مناطق شهری استان اصفهان، اظهارداشت: در این روز هم عوامل اوژانس پیش بیمارستانی فعال بوده و خدمات رسانی به مردم داشت.

 

فرهادی ادامه داد: در یک سال گذشته بالغ بر یک میلیون تماس با اورژانس 115 استان اصفهان برقرار که 311 هزار عملیات انجام شده است.

 

وی حضور در 77 هزار صحنه تصادف برای امداد رسانی به مجروحین را از خدمات یکسال گذشته این مرکز بیان کرد و ادامه داد: 47 مورد از خدمات اورژانس به صورت هوایی به واسطه بالگرد انجام شد.

 

به گفته سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان، نیروهای این سازمان امدادی در مدت یک سال گذشته به 36 مادر برای زایمان کمک کرده اند و 160 احیا قلبی و ریوی داشته اند که افراد جان مجدد پیدا کرده اند.

 

وی با اشاره به فعالیت یک واحد هوایی اورژانس در استان خاطرنشان کرد: 160 پایگاه اورژانس در سراسر استان فعال شده که 80 مورد آن شهری و مابقی جاده ای است.

 

فرهادی بر ضرورت توسعه مراکز و نیروی انسانی در استان تاکید کرد و گفت: این اقدام پوشش خدمات و سرعت عمل را افزایش می دهد.

 

 

 

کد خبر 1216632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha