دوره‌های تخصصی آموزش لهجه عراقی و عکاسی آئینی ویژه ایام اربعین

نخستین دوره آموزش لهجه عراقی، با هدف آموزش جملات کاربردی و همچنین دوره تخصصی عکاسی آیینی به مناسبت ایام اربعین سالار شهیدان و حضور میلیونی زائران ایرانی در کشور عراق، توسط مکتب مهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، دوره‌های آموزشی کاربردی کوتاه‌مدت با هدف آشنایی مخاطبان و علاقمندان به شاخه‌های هنری و همچنین بهره‌برداری لازم از این آموزش‌ها، برای اولین‌بار در مکتب مهر مرکز آموزش حوزه هنری تشکیل شد.

نزدیکی ایام اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران و عاشقان حضرت سیدالشهداء(ع) در عتبات عالیات باعث شد تا مجموعه مکتب مهر حوزه هنری با برنامه‌ریزی در فصل جدید فعالیت‌های آموزشی خود، دو دوره تخصصی کوتاه‌مدت را برای تسهیل شرایط ارتباطی با مردم کشور عراق، ویژه مهمانان و زائران عتبات عالیات تدارک ببیند.

در دوره آموزش لهجه عراقی که با حضور خانم‌ها کثیری و فاضلی برگزار شد، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین عبارات و جملاتی که زائران اربعین به آن‌ها نیاز دارند، آموزش داده شد و بخشی از این دوره‌ها نیز به صورت خلاصه در صفحه اینستاگرام مکتب مهر به آدرس maktabemehr در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

همچنین ویدیوی کامل کارگاه تخصصی عکاسی آیینی ویژه ایام اربعین که چندی پیش توسط حوزه هنری استان اصفهان برگزار شد، برای بهره‌برداری علاقمندان به صورت رایگان، بر روی سایت مکتب مهر به آدرس www.maktabemehr.com قرار گرفت.

مکتب مهر حوزه هنری در فصل جدید فعالیت‌های خود، سرفصل‌های آموزشی جدیدی را با توجه به استقبال علاقمندان به هنر برای شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ با امکان صدور گواهی شرکت در دوره و همچنین عضویت در باشگاه هنرجویان این مجموعه برنامه‌ریزی کرده است.

علاقمندان به دنیای هنر می‌توانند با ثبت‌نام خود یا فرزندان‌شان، از مزایای شرکت در دوره‌ها استفاده کرده و در صورت پیمودن کامل مراحل و کسب نمره ممتاز هنری، از فرصت انجام پروژه‌های کاری تعریف‌شده توسط مکتب مهر در قالب قراردادهای هنری بهره‌مند شوند.

کد خبر 1216732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha