برگزاری پیاده روی دانشجویی «رهپویان و جوانان راه سلیمانی» در جهرم

زارعی از برگزاری ویژه برنامه پیاده روی دانشجویان دانشگاه های جهرم همزمان با هفته «دفاع مقدس» در این شهرستان خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به همت بسیج دانشجویی شهرستان جهرم و همزمان با بزرگداشت هفته «دفاع مقدس»، برنامه پیاده روی دانشجویی با عنوان «رهپویان و جوانان راه سلیمانی» برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این برنامه ویژه دانشجویان دانشگاه های شهرستان جهرم روز پنج شنبه هفتم مهرماه  از ساعت هفت صبح برگزار می شود.

 

وی به جزییات این برنامه پیاده روی دانشجویی اشاره و عنوان کرد: مکان تجمع برای شرکت در این برنامه ابتدای تپه نوالشهدا بوده و پیاده روی به سمت گلزار شهدای گمنام انجام می شود.

 

زارعی به دیگر برنامه های این آیین پیاده روی اشاره کرد و اظهار داشت: قرائت زیارت عاشورا، روایتگری شهدا، قرائت بیانیه دانشجویی، قرائت دلنوشته شهدایی و دانشجویی و صرف صبحانه از برنامه های این آیین پیاده روی است.

 

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و علاقمندان به حضور در پیاده روی دانشجویی می توانند با ارسال مشخصات خود به فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه در این برنامه نام نویسی کرده وکارت قرعه کشی حضورو شرکت در برنامه را دریافت کنند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان گفت: آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در این برنامه پیاده روی تا روز شنبه دوم مهرماه است.

 

کد خبر 1216773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha