کمک ۱.۴ میلیارد ریالی خیران به مرکز نیکوکاری محسنین

مسئول مرکز نیکوکای محسنین شیروان گفت: خیرین امسال از ۲۰ تیرماه تا ۲۰ مرداد ماه، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به مرکز نیکوکاری محسنین شیروان کمک کردند.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: خیرین امسال از 20 تیرماه تا 20 مرداد ماه، یک میلیارد و 400 میلیون ریال در قالب کمک های نقدی، غیرنقدی و طرح فرزند معنوی(حمایت از ایتام) به مرکز نیکوکاری محسنین شیروان کمک کردند.

 

مسئول مرکز نیکوکای محسنین شیروان عنوان کرد: کمک های نقدی این مرکز بابت کمک موردی و بهداشت و درمان، کمک های غیرنقدی در زمینه تهیه 12 بسته معیشتی، 12 بسته گوشت، سه هزار و 300 پرس غذای گرم، 20 دست پوشاک و لوازم منزل(یک دستگاه کولر) هزینه شده است.

 

حشمتی در خصوص طرح فرزند معنوی(حمایت از ایتام) خاطرنشان کرد: در این طرح 100 خیر به 321 ایتام تحت پوشش این مرکز، 65 میلیون ریال کمک کردند  و این کمک ها به مناسبت های مختلف همچنان ادامه دارد که ضمن تشکر از کمک و همراهی خیرین محترم با توجه به فرا رسیدن بازگشایی مدارس پذیرای دستان پرمهر و کمک های مردمی و خیرین جهت خرید پوشاک، لوازم التحریر و غیره برای دانش آموزان نیازمند هستیم.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از هزار و 300 خانواده نیازمند تحت پوشش مرکز نیکوکاری محسنین شیروان هستند که به صورت ماهیانه کمک هایی را از مرکز دریافت می کنند.

 

وی حمایت از ایتام، رفع مشکلات معیشتی محرومان، تامین جهیزیه نوعروسان و اهدا لوازم ضروری منزل، ارائه خدمات درمانی، فرهنگی و مسکن به نیازمندان را از جمله اهداف این مرکز برشمرد.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: از ابتدای تاسیس این مرکز تاکنون به همت خیرین و مردم کمک های نقدی و غیر نقدی در ایام و مناسبت های مختلف صورت گرفته که از جمله آن می توان به توزیع بسته های معیشتی، گوشت، نان مهربانی، غذای گرم، بهسازی منازل روستایی و سایر اقدامات عمرانی اشاره کرد که همچنان ادامه دارد و در بحث خدمات موردی، هفت نفر جهت کار در کارگاه معرفی شده‌اند.

 

کد خبر 1216779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha