صدور ۲۳۰ پروانه فعالیت سرویس مدارس در جهرم

بهمنی گفت: صدور ۲۳۰ پروانه فعالیت سرویس مدارس توسط سازمان حمل و نقل شهرداری انجام در راستای خدمات رسانی مناسب به دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،  «غلام حسین بهمنی»، امروز (یکشنبه ۲۷ شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه مهم آموزش‌و پرورش و آمادگی شهرداری در خصوص بازگشایی مدارس در سال جدید گفت: در راستای استقبال از مهرماه و سال تحصیلی جدید شهرداری جهرم پس از سال‌ها اقدام به رنگ آمیزی خط عابر پیاده و خط‌کشی ترافیکی در‌ جلو مدارس سطح شهر کرد.

 

سرپرست شهرداری جهرم به دیگر اقدامات انجام شده در راستای آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید، افزود: رفت و‌ روب، شستشو و زیباسازی معابر منتهی به مدارس و آماده سازی فضاهای شهری همچون فضای سبز و پارک‌های موجود نیز در حال انجام است.

 

وی خاطرنشان کرد: معرفی شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی به آموزش و پرورش جهرم جهت عقد قرارداد و همچنین تشکیل ۱۱۰ پرونده‌جدید سرویس مدارس از دیگر برنامه های انجام شده توسط شهرداری جهرم بوده است.

 

بهمنی در پایان اظهار کرد:‌ همچنین صدور ۲۳۰ پروانه فعالیت سرویس مدارس توسط سازمان حمل و نقل شهرداری انجام در راستای خدمات رسانی مناسب به دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید بوده است.

کد خبر 1216783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha