ویژه برنامه «احیای قرآنی» در حرم هلال بن علی(ع) برگزار شد

مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال بن علی(ع) از اجرای ویژه برنامه «احیای قرآنی» ویژه اربعین حسینی در این حرم مطهر خبر داد.

احمد سربند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با اربعین حسینی، ویژه برنامه احیای قرآنی با حضور حافظان و قاریان در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال بن علی(ع) افزود: قیام امام‌حسین(ع) با هدف احیای دستورات قرآن کریم بود و بر همین اساس مجمع قاریان و حافظان هلال(ع) تصمیم گرفت همزمان با اربعین حسینی، برنامه احیای قرآنی را برای نخستین بار در این حرم مطهر اجرا و ثواب قرائت قرآن در این محفل نورانی را به پیشگاه امام حسین(ع) و شهدای کربلا تقدیم کند.

 

سربند ادامه داد: در این برنامه قرآنی که با حضور حافظان و قاریان ممتاز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل برگزار شد، «مصطفی اصفهانیان» نفر نخست رشته حفظ مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۹۷ و نفر سوم مسابقات بین المللی کشور تونس در سال ۸۵ به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال افزود: همچنین در این برنامه قرآنی دکتر «حسن احمدی زاده»، «محسن عباسیان» و دکتر «رجبی» به تلاوت قرآن کریم پرداختند.

 

سربند ادامه داد: ابتهال خوانی «سید مهدی خاتمی بیدگلی» و نوحه خوانی مداحان اهل بیت(ع) در رثای حضرت سیدالشهدا(ع) از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

کد خبر 1216868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha