طرح آموزش قرآن در مدارس سقز اجرا می‌شود

عزیزی گفت: طرح آموزش قرآن در مدارس ویژه دانش‌آموزان که از یک‌سال پیش در سقز آغاز شده در سالتحصیلی جدید نیز اجرا می‌شود.

«آمنه عزیزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کردستان اظهار کرد: خانه قرآن سبحان شهرستان سقز از سال۹۶ با کسب مجوز از سوی اداره تبلیغات اسلامی سقز، فعالیت آموزشی ـ تبلیغی خود را آغاز کرد و تاکنون در برپایی دوره‌های مختلف قرآنی، برای همه گروه سنی موفق بوده است.

 

مدیر خانه قرآن سبحان شهرستان سقز در خصوص تعداد قرآن آموزان اظهار داشت: تاکنون حداقل ۱۵۰نفر از دانش‌آموزان(دختر و پسر) و ده نفر از والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کردن و آموزش دیدند.

 

عزیزی اظهار کرد: بچه‌ها بیشتر از ۶سال تا۱۶سال هستند و والدین از ۲۷سال تا۳۵سال هستند که در فعالیت‌های خانه قرآن سبحان مشارکت دارند.

 

وی به گسترش فرهنگ قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: طرح آموزش قرآن مدارس را برای دانش‌آموزان از یک سال پیش شروع کردیم و درصددیم این طرح را در سالتحصیلی جاری بای دانش‌آموزان ادامه دهیم.

 

مدیر خانه قرآن سبحان شهرستان سقز شکوفایی استعدادهای قرآنی را زمینه‌سز تقویت بعو معنوی جامعه دانست و بیان کرد: استقبال مخاطبان این خانه قرآنی از حفظ موضوعی قرآن کریم گامی موثر برای شکوفایی استعداد نوجچوانان و جوانان و بچه‌های مسجدی بود.

 

وی در خصوص ظرفیت فضای مجازی در ترویج فرهنگ قرآنی اظهارکرد: فضای مجازی برخلاف تصور اگر کنترل و هدایت شود فضای بسیارخوبی است و دانش‌آموزان با استفاده از این فضا می‌توانند پیشرفت کنند.

 

عزیزی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای خانواده‌ها، حفظ سوره یس نیز از دیگر فعالیت‌هایی بوده است که توسط این خانه قرآن به‌ویژه در ایام تابستان پیگیری و دنبال شد.

 

کد خبر 1216881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha