تردد  ۲ میلیون و ۷۶۲ هزار زائر اربعین از مرز مهران عبور کردند/ کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در ایام اربعین سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از تردد ۲ میلیون و ۷۶۲ هزار زائر اربعین حسینی از طریق مرز بین الملی مهران خبر داد و گفت: آمار تصادفات در سطح جاده های استان نسبت به سال های گذشته در اربعین سال جاری ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « سید زاهدین چشمه خاور» در نشست ستاد اربعین حسینی در ساختمان مونوتورینگ اربعین حسینی در مهران، اظهار کرد: ۲ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۵۱۱ زائر اربعین اتباع ایرانی و خارجی طبق آخرین آمار ثبت شده، از اول تا ۲۶ شهریورماه از مرز مهران تردد کرده اند.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد یک میلیون و ۲۶۵ هزار و ۸۷۹ نفر به کشور  وارد و یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۶۳۲ نفر نیز از کشور از طریق مرز مهران خارج شده اند، گفت: در این بازه زمانی تعداد ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۷۳۶ نفر زائر تبعه ایرانی از مرز مهران وارد یا خارج شده اند.

 

چشمه خاور تصریح کرد: آمار تصادفات جاده ای در ایام اربعین حسینی نسبت به سال های گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است و در این مدت نیز ۳۳۴ هزار خودرو در استان ایلام تردد داشته و بیش از ۷۰ درصد زوار نیز برای تردد از خودروهای شخصی خود استفاده کرده اند.

 

کد خبر 1216912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha