پرواز محصولات زرشک در ‌آسمان ایران

اسحاقی گفت: طی تفاهم نامه ای با یکی از شرکت های هواپیمایی مقرر شده است تا از محصولات استراتژیک استان در پروازهای خود استفاده کنند و در این راستا با همکاری شرکت های دانش بنیان محصولات برآورد شده زرشک معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی ظهر امروز (۲۷ شهریور) در نشست دست اندرکاران جشنواره ملی زرشک اظهار داشت: زرشک محصول اصلی پنج شهرستان خراسان جنوبی است.

 

نماینده قاین و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه جشنواره ملی زرشک دارای بُعد اقتصادی است، افزود: باید این موضوع در اولین فرصت برای زرشک کاران استان تبیین شود.

 

وی با اشاره به ارائه محصولات زرشک در شرکت های هواپیمایی گفت: با همکاری شرکت های دانش بنیان محصولات برآورد شده زرشک معرفی شود و با یکی از شرکت های هواپیمایی به تفاهم در زمینه ارائه محصولات استراتژیک استان به خصوص رسیده ایم.

 

اسحاقی با بیان اینکه سال گذشته بحث خرید توافقی زرشک استان با چالش هایی رو به رو بود، گفت: امسال در این جشنواره ابتدا به اقتصاد زرشک پرداخته می شود.

 

نماینده قاین و زیرکوه در مجلس با تاکید بر اینکه پنج شهرستان تولید کننده زرشک در استان را باید مامور محور کنیم، افزود: این شهرستانها در طول چند ماه به یک موضوع خاص مربوط به زرشک بپردازند و زرشک بین الملل، زرشک و سلامت، زرشک و هنر، زرشک و فناوری و زرشک و اقتصاد و حمایت از جمله محورهای مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

 

وی در پایان بیان کرد: امروز دولت در ریل انقلاب و برای تحقق امور مردم با تکیه بر منویات رهبری قرار گرفته است و امیدواریم کار بزرگی با اجرای این جشنواره برای مردم استان رقم بزنیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1216949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha