شور عاطفه ها در ۳۶۰۰ نقطه استان اصفهان متجلی می شود

زارع با اشاره به جمع آوری کمک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند گفت: شور عاطفه ها در سه هزار و ۶۰۰ نقطه استان اصفهان با ایجاد پایگاه های جمع آوری کمک در آستانه سال جدید تحصیلی متجلی می شود.

«کریم زارع« در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه شور عاطفه ها در آستانه سال جدید تحصیلی برای جمع آوری کمک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ایجاد می شود، اظهارداشت: امسال پویش مردمی برای جمع آوری کمک و این اقدام احسان دوستانه ایجاد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه 31 شهریورماه و اول مهر این پایگاه ها فعال خواهند شد، افزود: سه هزار و 600 نقطه برای ایجاد پایگاه های جمع آوری کمک در سطح شهرها، روستاها، مصلی های نماز جمعه و شعب کمیته امداد پیش بینی شده که شور و همدلی مردم را به تصویر می کشد.

 

وی ادامه داد: بخش زیادی از مردم کمک های خود را به صورت الکترونیکی برای کمک به نیازمندان واریز می کنند که پایگاه های جمع آوری کمک افراد را در این خصوص راهنمایی می کنند.

زارع خاطرنشان کرد: پایگاه های جمع آوری کمک سطح شهرها و روستاهای استان اصفهان کمک های نقدی و غیرنقدی را جمع آوری می کنند.

 

وی شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد قرض الحسنه مهر ایران را فرصتی برای انتقال وجه معرفی کرد و یادآورشد: کد دستوری تلفن همراه #۱۰۳۱۸۸۷۷* هم برای دریافت وجوه نقدی مردم فعال است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه سال به سال بر افزایش مشارکت مردمی افزوده شده است، تصریح کرد: سال گذشته بیش از 220 میلیارد ریال برای تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در اصفهان هزینه شد.

 

وی با بیان اینکه 35 هزار و 800 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان هستند، اذعان داشت: بدون کمک خیرین و مردم گره گشایی از مشکلات آنان امکان پذیر نبود و همین مشارکت عمومی توانسته بخش زیادی از نیازهای آنان را در ادامه تحصیل رفع کند.

زارع معتقد است، عدم همکاری در رفع نیازهای مالی دانش آموزان منجر به ترک تحصیل و بی سوادی آنان خواهد شد.

کد خبر 1216970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha