دیدار اساتید بزرگ زبان و ادبیات فارسی با استاد کریمی‌‎مراغه‌‎ای

به مناسبت روز بزرگداشت زبان و ادبیات فارسی، «مهری باقری» به‌‎ همراه«مشتاق‌‎مهر» با استاد کریمی‌‎مراغه ای دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، «احمد دادرس‌‎فیاضی»، رئیس ادارﮤ فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه،ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام بنیاد پژوهشی شهریار، شعبۀ فرهنگستان زبان و ادب فارسی در تبریز، این بنیاد در نظر دارد در ادامۀ برگزاری آیین تجلیل و نکوداشت مفاخر آذربایجان، برنامۀ تجلیل از استاد کریمی‌مراغه‌ای  را در قالب نشستی تخصصی برگزار نماید؛ به همین منظور، مهری باقری (رئیس بنیاد) به همراه دکتر رحمان مشتاق‌مهر (معاون اجرایی بنیاد) ، با حضور در منزل استاد، به دیدار و گفت‌‎وگو با ایشان پرداختند.

وی ادامه داد: در این دیدار مقرر گردید برنامۀ تجلیل از استاد کریمی‌‎مراغه‌‎ای روز پنجشنبه سی ویک شهریورماه در محل بنیاد پژوهشی شهریار در تبریز  و با حضور علاقه‌‎مندان ایشان برگزار گردد.

گفتنی است بنیاد پژوهشی شهریار، وابسته به فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، واقع در خانه رستگار تبریز، مجموعه‌ای است برای توسعه و ترویج فرهنگ، ادبیات و زبان فارسی که برنامه‌‎هایی چون: شب رحیم رئیس‌‎نیا (از سلسله شب‌‎های بخارا)، نکوداشت استاد فتاحی‌‎قاضی، بزرگ‌‎داشت محمد عرب‌‎زاده، پنجشنبه‌‎های شعرخوانی و نقد شعر، کارگاه‌‎های آموزشی، کلاس‌‎های ادبی و... را در کارنامۀ خود دارد.

کد خبر 1216977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha