تبریز نیاز به روح و جریان تازه در حوزه شعر دارد

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در آیین افتتاحیه نشست های ادبی « شهریار شعر ایران» و کارگاه « شعر تبریز» گفت: حوزه هنری استان در حال توسعه برنامه های آموزشی می باشد و انشاء الله در یکی دوماه آینده مرکز رشد انقلاب را راه اندازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، «سید محمد حسین بلاغی» گفت: یکی از نقطه های مزیتی سند تحول حوزه هنری استان شعر و به ویژه شعر آیینی است و بر همین اساس شاهد رونق نشست های ادبی در حوزه هنری استان خواهیم بود.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی ادامه داد: تبریز نیاز به روح و جریان تازه در حوزه شعر دارد تا بتوانیم در خدمت شاعران جوان و پیشکسوت باشیم.

بلاغی افزود: حضور در محضر استاد علیزاده افتخاری است که به دست ایشان خط جدیدی در جریان شعر در شهر تبریز ایجاد شود و انشاء الله ثمره این زحمات را در سال های آتی خواهیم دید.

فرصت استفاده از استاد علیزاده ها خیلی کم پیش می آید و امید است در کنار این جلسات و راهنمایی های استاد بتوانیم قدمی در شعر اصیل برداریم.

گفتنی است نشست نقد و بررسی و تحلیل خلاقیت استاد شهریار با عنوان « شهریار شعر ایران» و « کارگاه شعر تبریز» با حضور استاد جمشید علیزاده دوشنبه های هر هفته یکی راس ساعت شانزده و دومی راس ساعت هفده و سی دقیقه در محل سالن جلسات حوزه هنری استان ( طبقه اول) برگزار خواهد شد.

کد خبر 1217946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha