اعزام ۲۰ نفر زائر اولی به کربلای معلی توسط کانون امام رضا در تبریز

آراسته گفت: ۲۰ نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) به سفر زیارتی و معنوی کربلای معلی اعزام شدند.

«محمد آراسته» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی ضمن تسلیت ایام ماه صفر،اظهار کرد: بیست نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) ائل گلی تبریز به کربلا اعزام شدند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا گفت: پیاده روی و کنگره عظیم اربعین حسینی به عنوان بین المللی ترین رویداد بزرگ و فرصتی برای تقویت و گسترش همبستگی جامعه اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی است.

آراسته افزود:تمدن اسلامی به همبستگی و همکاری اجتماعی نیازمند است و اجتماع عظیم عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در یک زمان و مکان نورانی و وحدت امت اسلامی بسیار ارزشمند بوده و حماسه ای وصف نشدنی خلق می کند.

وی به برنامه ریزی صورت گرفته برای اعضای کانون که تا کنون توفیق زیارت عتبات عالیات را نداشته اند اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته،بیست نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری به سفر معنوی زیارت کربلای معلی اعزام شدند.

آراسته تصریح کرد: این افراد بعد از زیارت اماکن متبرکه کربلا و سامرا به مدت هفت روز به کشور بازگشتند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین قدرت نرم مکتب حیات بخش اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به رخ جهانیان کشید و در این راستا از ظرفیت های بی نظیر خانواده و حرکت عمومی همه آحاد جامعه برای آمادگی در رکاب امام زمان بودن را تمرین و در حقیقت اربعین حسینی مانور ظهور و اعلام بیعت با ولی اعظم زمان و حجت الهی (عج) است.

کد خبر 1217586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha