هدف مدارس سما، ارتقای کیفیت آموزش است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: مجتمع مدارس سما کاشان از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد و هدف مسئولان و متصدیان امر از بدو تاسیس این مدارس، ارتقای کیفیت آموزش بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، میثم عرب زاده شب گذشته (یکشنبه۲۷شهریورماه) در شورای مدیران مجتمع فرهنگی آموزشی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: مجتمع مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد و هدف مسئولان و متصدیان امر از بدو تاسیس این مدارس، ارتقای کیفیت آموزش بوده است و بر این مبنا اکنون شاهد رقابت مثبتی بین مدارس دولتی و غیردولتی برای رسیدن به کیفیت مدارس سما در کاشان وجود دارد که این موجب مباهات است.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: هم اکنون بیش از ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر در ۹ مدرسه از مقطع پیش دبستانی تا دیپلم با هدایت بیش از ۲۰۰ معلم و کادر اجرایی در مدارس سما کاشان به فعالیت آموزشی مشغول هستند.

 

عرب زاده ادامه داد: انتخاب و گزینش بهترین معلمان و کادر اداری و آموزشی و متعاقب آن حمایت‌های ارزنده مادی و معنوی را وظیفه خود می دانیم و امیدواریم روز به روز بر این کیفیت بیافزاییم و رضایت مندی خانواده‌ها را برای خود یک اصل می دانیم.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اظهار داشت: سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش بر مبنای اندیشه تابناک امامین انقلاب فصل الخطاب ماست و برای تعلیم و تربیت آینده سازان میهن تمام تلاش و کوشش خود را انجام می دهیم.

 

عرب زاده افزود: پیشرفت ۴ساله مدارس سما و استقبال قابل توجه خانواده‌ها نشان از موفقیت مان دارد ولی به این راضی نیستیم و مدیران باید باید با تلاشی مضاعف در این راه مانند گذشته قدم بردارند.

 

در پایان این نشست با تقدیم لوح و هدایایی از یلدا فدایی،سپیده رستمی و آرش اخباری دانش آموزان سما کاشان به عنوان برگزیدگان استانی سومین دوره جشنواره مسابقات علمی - پژوهشی  پژوهش سراهای دانش آموزی،. سما و تیزهوشان تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1217010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha