۱۴۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم توزیع شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: با فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، ۱۴۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در اجرای طرح مهربانی در مهر، با فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، 140 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: این کمک ها با همکاری گروه جهادی سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، هیئت، کانون و پایگاه بسیج انصار المهدی(عج)، مسجد محمد رسول الله(ص)، مرکز افق آستان متبرک قبور سادات، مرکز نیکوکاری انصار المهدی(عج) و موسسه منادیان آل یاسین صورت گرفته است.

 

علیپور خاطرنشان کرد: هر ساله در طرح مهربانی با مهر، خیرین، مردم، موسسات، مراکز نیکوکاری و سایر نهادها، کمک های خوبی برای دانش آموزان محروم و نیازمند انجام می دهند که کمک های صورت گرفته در قالب نقدی و غیرنقدی تا قبل از آغاز سال تحصیلی به دست دانش آموزان می رسد.

 

وی تصریح کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، طرح ملی «مهر، مهربانی» در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت مناطق کم برخوردار با همت و تلاش تمام دستگاه ها و سایرین اجرا می شود.

 

وی اضافه کرد: با توجه به تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، مراکز نیکوکاری و سایر خانوارهای نیازمند و شناسایی شده، اداره اوقاف و امور خیریه همکاری خود را برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اعلام می کند.

 

در حال حاضر هزار و ۵۳۰ دانش آموز و ۸۷ دانشجو تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند.

 

 

کد خبر 1217054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha