مرخصی سارقان حرفه ای در خراسان جنوبی محدودتر می شود

حجت الاسلام نسائی از محدودیت مرخصی به سارقان حرفه ای خبر داد و گفت: میزان سرقت در ماه‌های اخیر در خراسان جنوبی هفت درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی نسائی صبح امروز دوشنبه (۲۸ شهریور) در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه دستگاه قضایی نیست بلکه همه دستگاه‌ها باید در این زمینه پای کار بیایند.

 

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با بیان اینکه کار پیشگیری از وقوع جرایم فرا قوه‌ای است، در ادامه گفت: مواد مخدر جزو پنج جرم نخست در خراسان جنوبی است و در یک سال گذشته ۷۸ تن ماده مخدر از قاچاقچیان در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد.

 

وی بیان کرد: افزایش جمعیت کیفری در استان مطلوب ما نیست ولی از جهتی نشان شناسایی مجرمان و مقابله با آنان است.

 

حجت الاسلام نسائی به انجام برخی از اقدامات استان برای پیشگیری از وقوع جرم اشاره کرد و گفت: در همین راستا مرخصی به سارقان حرفه‌ای را بسیار محدود کرده‌ایم و میزان سرقت در ماه‌های اخیر در استان هفت درصد کاهش یافته است.

 

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به وضعیت سرقت در استان، تصریح کرد: هر چند در جرم سرقت استان خراسان جنوبی رتبه سی ام در سطح کشور را دارد ولی همین میزان هم زیبنده استان نیست.

 

وی در بخش پایانی سخنانش تأکید کرد: احکام بسیار سنگین در انتظار سارقان و قاچاقچیان است و اجازه نمی‌دهیم قاچاقچیان با پول‌های کثیف در جامعه عرض اندام داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1217091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha