افزایش دوباره تعداد بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی گلستان/ مردم تزریق دز چهارم را جدی بگیرند

گلفیروزی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان گلستان، گفت: در حال حاضر ۱۲۰ بیمار در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بستری هستند.

«سعید گلفیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌ های استان گلستان نسبت به شبانه روز گذشته ۱۰ نفر افزایش یافته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۱۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در این مراکز بستری هستند در حالیکه این تعداد در روز گذشته ۱۱۰ نفر بود.

 

وی افزود: تعداد بیماران بدحال نیز نسبت به روز قبل به طور نسبی افزایش یافته است. تعداد بیماران در بخش های آی سی یو به ۳۱ نفر و بیماران متصل به ونتیلاتور به ۱۷ نفر رسیده است.

 

گلفیروزی بیان کرد: سه شهرستان کردکوی، آق قلا و گنبدکاووس در وضعیت آبی و ۱۱ شهرستان دیگر از جمله گرگان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

وی ادامه داد: دز چهارم واکسن کرونا با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس و ... باید مورد توجه جدی شهروندان قرار بگیرد. متاسفانه استقبال چندان مناسب نیست و فقط حدود ۴ درصد جمعیت واجد شرایط نوبت چهارم واکسن را تزریق کردند.

 

کد خبر 1217120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha