برای گسترش زیرساخت بخش های مختلف حوزه سلامت، تلاش می کنیم

کیانی گفت:ما به یاری خدا و عنایت امام رضا(ع) به دنبال توسعه، گسترش و به‌ روزرسانی زیرساخت‌ های بخش‌ های مختلف حوزه سلامت حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ابعاد کمی و کیفی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان خراسان رضوی، «محمد علی کیانی» در بازدید وزیر بهداشت از مرکز سلامت ملک آباد گفت: ما به یاری خدا و عنایت امام رضا(ع) به دنبال توسعه، گسترش و به‌ روزرسانی زیرساخت‌های بخش‌های مختلف حوزه سلامت حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ابعاد کمی و کیفی هستیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در یک سال اخیر اقدامات شاخصی همچون افتتاح بیمارستان ولایت و کلنگ زنی بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی جاده سرخس انجام شده است و در تلاش هستیم تا این طرح بزرگ حوزه درمان در موعد مقرر افتتاح شود و بتواند به‌خوبی خدمت‌رسان مردم باشد.

 

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با وجود تمامی اقدامات صورت گرفته و تجهیزات اختصاص یافته باز هم نیازمند تداوم حمایت‌های مسوولان کشوری است و با حمایت مسئولان عالی رتبه به دنبال آن هستیم تا بتوانیم بیش از پیش به زائران و مجاوران امام رضا(ع) خدمات‌رسانی کنیم.

 

کیانی گفت: در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ملک‌آباد بخش بستری موقت فعال بوده و در کنار آن خدمات واحدهای پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، تزریقات و پانسمان، رادیولوژی، آزمایشگاه، سلامت خانواده و بهداشت محیط و حرفه‌ای نیز به مردم ارائه می‌شود.

کد خبر 1217123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha