برگزاری کلاس‌های قرآنی اوقات فراغت تابستان در شهرستان سقز

به همت خانه قرآن کوثر کلاس‌های قرآنی اوقات فراغت تابستان در شهرستان سقز برگزار شد.

«نرمین خورشیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: این مرکز قرآنی بیش از 10 سال است فعالیت قرآنی خود را آغاز کرده و مجوز فعالیت خود را از سوی اداره تبلیغات اسلامی سقز دریافت کرده است.

 

 

مدیر خانه قرآن کوثر شهرستان سقز افزود: به منظور تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی به‌ویژه میان نوجوانان این خانه قرآنی در نظر دارد در رشته‌های مختلف قرآن از جمله روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن و تفسیر کلاس‌های آموزشی کلاس های قرآنی اوقات فراغت برگزار کرد.

 

 

وی افزود: فراگیری علوم قرآنی یکی از راه‌های بسیار مهم در پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان است.

 

 

مدیر خانه قرآن کوثر شهرستان سقز گفت: برنامه‌های قرآنی با هدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی و تقویت فرهنگ انس با کتاب آسمانی قرآنی برگزار می‌شود.

 

 

خورشیدی افزود: از زمان فعالیت قرآنی تاکنون دوره‌های مختلف قرآنی، برای همه گروه سنی برگزار کرده و  موفق بوده است.

 

 

وی در خصوص تعداد قرآن آموزان اذعان داشت: تاکنون حداقل در هر دوره  100نفر از دانش‌آموزان و تعدادی از والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کردن و آموزش دیدند.

 

 

مدیر خانه قرآن کوثر  شهرستان سقز تأکید کرد: در طرح اوقات فراغت در ایام تابستان بر روی تربیت کودکان و نوجوانان بر اساس آشنایی هرچه بیشتر آنها با فرهنگ قرآنی تأکید کردیم و امیدواریم برگزاری کلاس آموزش قرآن در شکل‌گیری شخصیت متعالی آنها مؤثر واقع شود

کد خبر 1217126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha