برنامه های متنوعی برای ارتقاء فرهنگ میزبانی در مشهد برگزار می شود

اسماعیل زاده با بیان اینکه به منظور ارتقاء فرهنگ میزبانی از زائران حضرت رضا(ع) ۶ ویژه برنامه برای اقشار مختلف مردم و رفاه حال زائران تدارک دیده شده است، اظهار کرد: ویژه برنامه در محضر امام مهربانی‌ها از جمله این برنامه‌ ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «یوسف اسماعیل زاده» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به منظور ارتقاء فرهنگ میزبانی از زائران حضرت رضا(ع)، ۶ ویژه برنامه برای اقشار مختلف مردم و رفاه حال زائران تدارک دیده شده است، اظهار کرد: ویژه برنامه در محضر امام مهربانی‌ها از جمله برنامه‌هایی است که ویژه پرسنل خدمت‌رسان شهرداری از جمله تاکسیرانان، راننده‌های اتوبوس، پایانه مسافربری، قطار شهری، راه آهن و همچنین کسبه اطراف حرم برگزار شد.

 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: این ویژه برنامه طی ۳ همایش با حضور ۱۲۰۰ نفر در مجتمع آیه‌ها با حضور اساتید و سخنرانان برجسته کشوری برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای با عنوان ناظران شهر خورشید ویژه دهه پایانی ماه صفر و به منظور ایجاد ثبات و نظارت بر بازار و مبارزه با تخلفات اقتصادی کلیه واحدهای صنفی ارائه دهنده خدمات بر زائران با تاکید بر منطقه ثامن انجام خواهد شد.

 

اسماعیل‌ زاده تصریح کرد: مسابقه بین‌المللی عکاسی نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه دهه پایانی ماه صفر است که این برنامه با محوریت زائران پیاده و با حضور هنرمندان و عکاسان بخش مردمی برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد در خصوص برگزاری برنامه‌ سفیر مهربانی ویژه کودکان و نوجوانان، بیان کرد: این برنامه با محوریت نهادینه کردن سیره و سنت رضوی بین کودکان و نوجوانان غیر مشهدی به عنوان سفیر مهربانی‌ها و محوریت این فعالیت انجام کارخیرخواهانه کودکان در شهرهای خود با نیت امام رضا(ع) برپا می‌شود.

 

وی افزود: برنامه رادیو زیارت که در عرصه میدان شهدا طبق سنوات قبل برپا خواهد بود؛ این برنامه به منظور بسط و ترویج اطلاع‌رسانی خدمات و امکانات مورد نیاز زائران و همچنین ترویج فرهنگ میزبانی مهربانانه از زائران برگزار خواهد شد.

 

اسماعیل‌ زاده ضمن اشاره به اکران‌های شهری متناسب با ایام دهه پایانی صفر،عنوان کرد: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ میزبانی از زائر، احادیث، روایات و سخنان گهربارمرتبط با میزبانی از زائر با استفاده ازبیلبوردها وانواع رسانه‌های شهری به اطلاع عموم مردم خواهد رسید

کد خبر 1217130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha