برنامه اهالی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برای بدرقه ماه صفر

مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با برنامه‌های متنوع همچون اعزام کاروان به مشهد مقدس، برگزاری مراسم سمنوپزان و توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر ماه صفر را بدرقه می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «جواد طوبایی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه پنج شب عزاداری در روزهای پایانی ماه صفر از اول تا پنجم مهر ماه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می شود، اظهار کرد: حجج اسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی و سیدمحمد علم الهدی در این مراسم سخنرانی می کنند.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) (واقع در تهران، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید حدادعادل، بعد از خیابان لرزاده) افزود: هیئت ابوالفضلی های این مسجد امسال برای اولین بار ۵۰​ نفر از اهالی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) را در ایام رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در قالب یک کاروان به مشهد مقدس اعزام می کند.

 

وی اضافه کرد: این کاروان اعزامی به مدت سه شب در حسینیه تهرانی ها واقع در خیابان آخوند خراسانی مشهد مقدس در روزهای دوم تا چهارم مهر ماه عزاداری می کنند. ۱۵ نفر از اعضای حاضر در این کاروان برای اولین بار به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف می شوند.

 

طوبایی ادامه داد: اهالی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) امسال نیز به مدت ۱۰ روز از روز اربعین تا پایان ماه صفر پس از نماز ظهر و عصر نماز استغاثه به امام زمان (عج) را به جای می آورند.

 

وی ادامه داد: برنامه دیگر مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در دهه پایانی ماه صفر برگزاری مراسم سمنوپزان است که در شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۲۳​ تا اذان صبح روز سی ام ماه صفر برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خاطرنشان کرد: آخرین برنامه این مسجد توزیع ۴۰ بسته ارزاق و ۵۰ بسته لوازم التحریر میان خانواده ها و دانش آموزان نیازمند در آستانه مهر ماه است. قرار است دو عدد گوشی و تبلت نیز به دست دانش آموزانی که این وسیله را ندارند، برسد.

 

 

کد خبر 1217131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha