كميته هاي مبارزه با موادمخدر در خوسف تشکیل می‌شود

ایمانی گفت: با هدف مديريت هرچه بهتر برنامه هاي شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر، تشكيل كميته‌هاي مقابله، حقوقی، بهداشت و درمان، فرهنگي و پيشگيري و توسعه مشاركت هاي مردمي در شهرستان خوسف در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی ایمانی امروز (28 شهریور) در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوسف اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال در شهرستان خوسف یک تن و 776 کیلوگرم انواع مواد کشف و ضبط شده است که این مقدار کشفیات جای قدردانی از فراجا دارد.

 

ایمانی تصریح کرد: با هدف مديريت هرچه بهتر برنامه هاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر، تشكيل كميته‌هاي مقابله، حقوقی، بهداشت و درمان، فرهنگي و پيشگيري و توسعه مشاركت هاي مردمي در شهرستان در دستور کار است.

 

وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر از تمام ظرفیت شهرستان استفاده خواهد شد، گفت: افراد مبتلا نباید به حال خودشان رها شوند لذا ظرفیت مورد پذیرش مرکز پاکان خوسف از 40 نفر به 90 نفر افزایش یافته است و پیگیری برای راه اندازی مرکز درمانی راه زندگی نیز در دستور کار است.

 

فرماندار خوسف در اداه خواستار برانگیختن حساسیت‌های موادمخدر در بین دانش آموزان و خانواده ها شد و گفت: همانطور که در خصوص بیماری کرونا با اطلاع رسانی و آگاهی سازی توانستیم توفیقاتی حاصل کنیم باید در زمینه آگاهی مواد مخدر به مردم، دستگاه های اجرایی ادقامات پیشگیرانه انجام دهند.

 

ایمانی مواد مخدر را بلای خانمان سوزی عنوان کرد که تمامی مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را متاثر می سازد و ادامه داد: برای اقدامات پیشگیرانه نیازمند برنامه اساسی هستیم چراکه در حوزه پیشگیری مواد مخدر هزینه کمتری نسبت به درمان معتادین خواهیم داشت.

 

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر به صورت ماهانه در دستور کار است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1217160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha