کانون «امام رضا (ع)» گراش میزبان محبان اهل بیت (ع) در دهه پایانی ماه صفر است

مقتدری از برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری دهه پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام هشتم در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در روزهای پایانی ماه صفر میزبان محبان و شیفتگان اهل بیت (ع) به برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری است. 
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این برنامه با مشارکت هیات بین الحرمین گراش از روز پنجشنبه 31 شهریور ماه در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود. 
 
 
وی بیان کرد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «وحید امام پور» و نوحه سرایی «سعید محمدی» و «محمدحسن عباس پور» برگزار می شود. 
 
 
مقتدری خاطرنشان کرد: این آیین عزاداری و سوگواری به مدت پنج شب و از ساعت 21 و 30 دقیقه شب با حضور بچه های مسجد و محبان اهل بیت (ع) انجام می شود. 
 
 
وی اظهار کرد: همچنین به مناسبت سالروز شهادت شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نیز آیین عزاداری و سوگواری در صبح روز شهادت این امام همام برگزار و در پایان نیز  شرکت کنندگان در مجلس نهار را میهمان این کانون فرهنگی هنری هستند. 
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا همچنین اظهار کرد: این کانون فرهنگی هنری در ایام محرم و صفر میزبان خیل عظیم مشتاقان به خاندان اهل بیت (ع) با برگزاری ویژه برنامه های مختلف عزاداری به شیوه های مختلف همچون سبک های سنتی گراشی، دمام زنی و ... بوده است.
کد خبر 1217174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha