تیم «فجر شهید سپاسی» مورد حمایت شهرداری شیراز قرار دارد

فرمانده سپاه فجر فارس و مدیریت شهری شیراز با تیم فوتبال « فجر شهید سپاسی» دیدار کردند و شهردار شیراز در این دیدار حمایت بیش از پیش خود از این تیم را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، فرمانده سپاه فجر فارس و مدیریت شهری شیراز، امروز (دوشنبه 28 شهریور) با سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال «فجر شهید سپاسی» دیدار کردند.

سردار «یدالله بوعلی»، در این دیدار گفت: پیروزی هفته گذشته تیم فوتبال «فجر شهید سپاسی» را تبریک می گوییم و از تلاش همه عوامل تیم قدردانی می کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: شهردار شیراز هم در دیدار اخیری که با وی داشته ایم حمایت شهرداری شیراز از این تیم فوتبال را اعلام کرده است.

«محمدحسن اسدی»، هم در این دیدار بیان کرد: افتخار آفرینی تیم فوتبال «فجر شهید سپاسی» برای شیراز مایه مباهات و افتخار است و تاکنون شورای اسلامی شهر و شهرداری از این تیم حمایت کرده اند و از این پس هم حمایت خود را در حد وسع از این تیم انجام می‌ دهیم.

شهردار شیراز ادامه داد: سردار بوعلی با باور و اعتقاد و به‌عنوان یک اولویت و فراتر از مسئولیت، پای ‌کار تیم «فجر شهید سپاسی» آمده است که به ما انگیزه بیشتری برای حمایت از این تیم می دهد و علاوه بر ظرفیت‌ های موجود شهری و استانی سایر ظرفیت‌ها را نیز پای ‌کار می آوریم.

«محمدحسین مفتاحی»، مدیرعامل باشگاه «فجر شهید سپاسی» شیراز هم گفت: در گام اول به بازسازی رده ‌ها به‌عنوان پشتوانه ‌ای برای این تیم پرداختیم و پیوستگی ابعاد شخصیتی و اخلاقی در کنار ابعاد جسمی، فنی و ورزشی برای ما اهمیت بسزایی دارد و در بازسازی تیم از جذب مربی خوش ‌نام با روشن ‌ترین سابقه گرفته تا جذب بازیکنان و کادر فنی به این اصل توجه کرده ‌ایم و اگر این تیم حمایت نشود قصه تلخ حذف تیم ‌های این شهر تکرار می ‌شود.

«مهدی رجب ‌زاده»، سرمربی تیم «فجر شهید سپاسی» شیراز هم با تقدیر از فرماندهی سپاه فجر فارس تاکید کرد: سعی کردیم خارج از بحث و حواشی و مشکلات، این مجموعه را با کادر و بازیکنانی سالم جلو ببریم و از وعده‌ هایی که پیش ‌از این برخی مسئولین داده و به آن عمل ‌نکرده ‌اند، گله داریم و خواستار حمایت مادی و معنوی این تیم هستیم زیرا تیم ما حرف ‌های زیادی برای گفتن دارد و باید به یک تیم مدعی در سطح کشور تبدیل شود.

کد خبر 1217220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha