اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس نکا

نجفی از اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت و با همراهی بسیجیان در سطح کلیه پایگاه های مقاومت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران، «علی نجفی» امروز ( 28 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس ما به دلیل بصیرت و ایمان رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس، مقدس مانده است و باید این قداست به نسل جدید تبیین شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: در طول دفاع مقدس رزمندگان ما به عنوان ابوالفضل خمینی در مسیر ولایت قرار گرفته و در این مسیر جان شیرین خود را فدا کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند بصیرت است و باید این روشنگری در جامعه ایجاد و نسل جدید را با داشته های دفاع مقدس آشنا کنیم.

 

نجفی از اجرای 120 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها با همکاری حوزه ها و پایگاههای مقاومت و با همراهی بسیجیان در سطح کلیه پایگاههای مقاومت برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: دیدار با خانواده های شهدا، دیدار با امام جمعه، عطرافشانی مزار شهدا، نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه های مهم ما در کنار ویزیت رایگان، افتتاح مسکن محرومین و افتتاح یادمان شهداست.

کد خبر 1217269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha