جهاد کمک مومنانه برای دانش آموزان به همت فعالان کانون های مساجد بیله سوار

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار در یک حرکت جهادی ۵۱ کیف به همراه نوشت افزار را در بین دانش آموزان توزیع کردند.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار در یک حرکت جهادی 51 کیف به همراه نوشت افزار را در بین دانش آموزان توزیع کردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این کمک خیرخواهانه در بین خانواده های که سه فرزند دانش آموز دارند اهدا شد تا از منویات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت و فرزندآوری حمایت شود.

 

وی ادامه داد: مبلغ 350 میلیون ریال برای خرید این اقلام از سوی خیرین و فعالان کانون های مساجد هزینه شد تا دل های دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید خوشحال کنیم.

 

ملکی تاکید کرد: تلاش کردیم با این حرکت فرهنگی مشوقی برای تحصیل دانش آموزان ایجاد کنیم و نگرانی خانواده هایی که چندین فرزند دانش آموزان دارند را کاهش دهیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: از دیگر اقدام های مهم که صورت گرفت توزیع گوشت گرم در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در طی هفته جاری است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این گوشت گرم نیز به ارزش ریالی 140 میلیون ریال بود که به همت خیرین و فعالان کانون های مساجد خریداری، ذبح و در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

 

کد خبر 1217346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha