آغاز رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» با رمز «سلام فرمانده» در مازندران

سردار مسلمی از آغازبکار رزمایش«سپاس و میثاق با یاوران ولایت» با رمز« سلام فرمانده یا صاحب الزمان (عج)» خبر داد وگفت: هزار و ۲۰۰ تیم ازمسئولین استانی و شهرستانی به‌صورت همزمان در سراسر مازندران برای تکریم خانواده شهدا به منازل شهدا اعزام خواهند شد‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» امروز (۲۹شهریور) در رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت که در نمازخانه سپاه کربلا درحال برگزاری است، به اجتماع میلیونی زائرین امام حسین (عليه السلام) در پیاده روی اربعین اشاره و اظهار کرد: امنیت مسیر انجام پیاده روی اربعین را مدیون و مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم هستیم.


فرمانده سپاه کربلا ضمن گرامیداشت مناسبت های دهه پایانی ماه صفر به تقارن ایام رحلت رسول گرامی اسلام(ص)، شهادت امام رضا (ع) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ۳۱شهریور یادآور رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایثار خانواده های معظم این مردان خدایی است. 

 

وی با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس از امروز ۲۹شهریور با اعلام رمز واحد در جوار یادمان شهید گمنام مدفون در ستاد سپاه کربلا رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» آغاز می شود، افزود:دیدار و تکریم از ده هزار و چهارصد شهید در شهرستان‌ها و روستا‌ها و بخش‌ها انجام خواهد شد. 

 

 
وی اضافه کرد: در این رزمایش که در تمام شهرستان‌های استان مازندران انجام می‌شود هزار و ۲۰۰ تیم به‌صورت همزمان و با اعلام رمز واحد با برگزاری مراسم ویژه به منازل شهدا اعزام خواهند شد‌.

 

 
سردار مسلمی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش این است که بتوانیم به صورت یکسان از خانواده معظم شهدا دیدار کنیم و هدف دوم آسیب شناسی و واکاوی از مشکلات و موانع موجود برای این عزيزان است که بتوانیم با تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه های معیشتی و بهداشتی و اشتغال مشکلات جامعه ایثارگری استان مورد رسیدگی قرار گیرد و مرتفع شود .
 

 

وی  از تشکیل کمیته رسیدگی به مسائل بیان شده توسط خانوادهای معظم شهدا و ایثارگر پس از اجرای رزمایش باهدف رفع مشکلات و رسیدگی به انتظارات این خانواده های معظم خبر داد و خاطرنشان شد: یقینا دستاوردهای این اقدامات برکت و عزت است، باید شبانه روز خود را را صرف جامعه ایثارگری کنیم و کار را محدود به زمان اداری نکنیم.

 

 

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه رمز این رزمایش «سلام فرمانده یا صاحب الزمان (عج)» است، گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا در واقع تجلیل از مقام شامخ این مردان خدایی است تلاش داریم این رزمایش سراسري به درستی با حفظ شان خانواده های معظم شهدا انجام شود. 

 

کد خبر 1217377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha