جایگاه کانون مساجد در تبیین ارزش های عاشورا مثال زدنی است

حسینی گفت: نقش و جایگاه کانون مساجد در تبیین ارزش های اربعین و عاشورا به جامعه هدف مثال زدنی است و در طول دوران اربعین برنامه های مختلفی از سوی کانون مساجد با هدف تعظیم شعائر اسلامی و ترویج فرهنگ اربعین ارائه شده است.

«سیدعلی حسینی » در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران اظهار کرد: حرکت عظیم اربعین گامی بلند در راستای تحقق تمدن اسلامی است و مجاهدت ها و تلاش های همه عوامل در زول اربعین موجب شده است که این حرکت جهانی شود.

 

مدیر اجرایی موکب اربعین شهدا شهرستان بهشهر افزود: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است و قلب‌های بسیاری از مسلمانان در جهان اسلام را در گرداگرد نماد مقاومت و ایستادگی بصیرت ‌آفرین یعنی حسین‌بن علی(ع) جمع کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه روند خدمت رسانی به زائرین توسط موکب شهدا بهشهر و خادمان حسینی به عراق و شهرهای مختلف بسیار مطلوب بوده و خدمات خوبی ارائه شده است.

 

حسینی گفت: نقش و جایگاه کانون مساجد در تبیین ارزش های اربعین و عاشورا به جوامع هدف مثال زدنی است و در طول دوران اربعین برنامه های مختلفی از سوی کانون مساجد به اربعین و فعایلت های اربعین ارائه شده است.

 

مدیر اجرایی موکب اربعین شهدا شهرستان بهشهر افزود: فعالیت ما در موکب اربعین شهدا بهشهر با اربعین به پایان نرسیده و در ابتدای راه هستیم و در ادامه تداوم فعالیت های فرهنگی و رسانه ای  را در دستور کار داریم.

 

وی یادآور شد: برپایی اردوهای جهادی و آمادگی جهت خدمات رسانی در حوادث غیر مترقبه و تداوم فعالیت های فرهنگی و رسانه ای  از برنامه های مهمی است که در طول سال در دستور کار داریم.

کد خبر 1217435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha