هزار و ۵۵۱ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گیلان برگزار می شود

منشوری از اجرای یک هزار و ۵۵۱ برنامه همزمان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و گفت: پویش سلیمانی‌ها در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «احمدرضا منشوری» امروز (سه‌شنبه، ۲۹ شهریور ) در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان اظهار کرد: کمیته هشت‌گانه برای تدوین و اجرای برنامه‌های دفاع مقدس در استان تشکیل شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال با شعار « ما مقاوم هستیم» گرامی داشته می‌شود گفت: در این راستا برنامه‌های بسیاری تدوین شده و اجرایی می‌شود.

 

وی با اشاره به دستاوردهای جنگ برای کشورمان، به شاخص‌های قوی بودن و اقتدار اشاره کرد و افزود: شاخص‌های اقتدار و قدرت تنها به ابزار و تجهیزات خلاصه نمی‌شود بلکه از بعد معنوی و قدرت مطلق، توجه به معبود الهی و ولایت پذیر بودن است.‌

 

منشوری از اجرای یک هزار و ۵۵۱ برنامه توسط پایگاه‌های بسیج در سراسر گیلان خبر داد و بیان کرد: رژه موتوری در سطح شهر، گلباران مزار شهدا، افتتاح نمایشگاه رزمی و فرهنگی، برپایی یادواره شهدا، توزیع لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، برپایی همایش زنان و دفاع مقدس، ویزیت رایگان و دیدار با بیش از ۱۰ هزار خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان است.

 

وی افزود: جنگ با همه تهدید و ویرانگری‌ که دارد می‌تواند تبدیل به فرصت شود و مردم گیلان نیز در رویدادهای مختلف تاریخی نقش‌آفرین بودند و قوی بودن را در عمل اثبات کردند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان گیلان اضافه کرد: پویش سلیمانی‌ها با هدف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان کم‌بضاعت و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در سطح استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.‌

 

وی با بیان اینکه ما "قوی بودن" را در معنویت و به خدا نزدیک شدن، ولایت‌پذیری، وحدت و همبستگی می‌دانیم خاطرنشان ساخت: وحدت بدین معناست که تمام جوامع اسلامی با سلایق و مذاهب مختلف با یک هدف مشترک با یکدیگر وحدت و همبستگی داشته باشند.

کد خبر 1217451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha