۱۰ هزار رزمنده دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

حسین میرزایی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۰ هزار رزمنده استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان های مختلف روز ۳۰ شهریور ماه جاری تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، «محسن حسین میرزایی» امروز (سه شنبه ۲۹ شهریور) در نشست شورای اطلاع رسانی این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این آیین به طور نمادین در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود و به طور همزمان با سراسر کشور در دیگر شهرستان های استان نیز نظیر چنین برنامه ‌ای برگزار می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس استان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری رژه موتوری، آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، رونمایی از کتاب، برگزاری شب شعر، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره از جمله این برنامه‌هاست.

 

وی تصریح کرد: با توجه به مناسبت ‌های پیش رو از جمله هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها می طلبد تا رسانه ‌ها نسبت به اطلاع رسانی و انعکاس اخبار مرتبط اقدام کنند.

 

حسین میرزایی خاطرنشان کرد: با توجه به ۲ سال وقفه در برگزاری حضوری کلاس ‌های درس ایجاد فضای ایمن از لحاظ بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و پرورش باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

وی افزود: مدیران، مسئولان، استادان و آموزگاران رفتار مناسبی با دانشجویان و دانش آموزان داشته باشند تا برگزاری کلاس‌ های درس با نشاط و شادابی لازم برگزار شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از اقدامات رسانه ها و مسئولان روابط عمومی دستگاه ‌های اجرایی استان در انعکاس اخبار دولت، اظهار داشت: انعکاس خدمات نظام منجر به امیدآفرینی در جامعه می شود.

 

کد خبر 1217474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha