خودباوری مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس است

سردار مهدوی گفت: خودباوری و قطع وابستگی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی امروز (۲۹ شهریور) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان نهبندان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس واقعیتی است که قطعه‌ی طلایی از تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی است و باید در انتقال آن به نسل آینده تلاش کنیم.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه وجبی از خاک ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با مقاومت و رشادت های فرزندان این مرز و بوم به دست دشمن نیفتاد، گفت: بلوک شرق و غرب در حمایت از صدام جنایتکار متحد شده و نبرد نابرابری را بر نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران تحمیل کردند.

 

وی به نقض حقوق بین‌الملل و استفاده از سلاح‌های شیمیایی و میکروبی علیه ملت ایران، در طول هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و ادامه داد: مدعیان حقوق بشر برای اولین بار سلاح های شیمیایی را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار دادند و به واسطه آن، مردم بی دفاع کشورمان را با بمباران شیمیایی به شهادت رساندند.

 

سردار مهدوی بیان کرد: در حالی که همه جریانات علیه جمهوری اسلامی ایران فعال شده بودند اما حضرت امام خمینی(ره) با مدیریت دینی و مرجعیتی که داشت سبب انسجام بخشی بین نیروهای مختلف شد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان خودباوری، ابتکار، قطع وابستگی را مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: در شرایط سخت دوران دفاع مقدس، سربازان پیرو خط امام(ره) و مردم با ولایت‌پذیری استکبار جهانی را شکست دادند.


 

کد خبر 1217502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha