۹۸۴ ویژه‌ برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان اجرا می‌شود

سردار حسینی گفت: ۹۸۴ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در قالب ۶۰ عنوان برنامه در کردستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» ظهر امروز( ۲۹ شهریور) در نشست تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان با تبریک فرارسیدن این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: ۹۸۴ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در قالب ۶۰ عنوان برنامه در کردستان اجرا می‌شود.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان از روز چهارشنبه با تجلیل از پیشکسوتان با سخنان رهبری آغاز می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در روز جمعه شاهد برگزاری رژه نیروهای مسلح خواهیم بود، بیان کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم استان، و اجرای رزمایش کمک مومنانه از جمله برنامه‌های دیگر استان در هفته دفاع مقدس است.

 

حسینی، اعزام اردوی راهیان نور، توزیع یک‌هزار و 450 بسته لوازم‌التحریر، اهدای 6 هزار و 500 جفت کفش و اهدای ۹۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند را از برنامه‌ها مهم هفته دفاع مقدس در کردستان برشمرد.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: نقش و جایگاه رسانه در دورانی که جنگ نرم و رسانه وجود دارد در اذهان عمومی موثر است و عملیات‌‌ و جنگ رسانه‌ای کاربردهای زیادی دارد.

 

سردار حسینی از خبرنگاران کردستان به عنوان فرماندهان جنگ نرم یاد کرد و گفت: اصحاب رسانه باید به موضوع جهاد تبیین و پیشبرد اهداف انقلاب و بیان واقعیت‌های جامعه و خاصتا ناگفته‌های دوران دفاع مقدس ورود کنند که از وظایف رسانه‌ و خبرنگاران است.

کد خبر 1217526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha