اجرای ۳۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در«تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» جهرم

امیرسالاری از برگزاری ۳۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس به همت «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» جهرم خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «جواد امیرسالاری»، امروز (سه شنبه ۲۹ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت مطلوب در برنامه های خود به مردم، به‌خصوص جوانان انتقال دهیم.

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)»، افزود: ترویج فرهنگ دفاع مقدس یکی از اهداف هشت سال جنگ تحمیلی است که در این زمینه مسئولان و رسانه‌ها در راستای ترویج این فرهنگ مهم نقش اساسی بر عهده دارند.
 

وی بیان کرد: هفته «دفاع مقدس» تداعی‌گر دل‌های نورانی، جان‌های گرامی و انسان‌های بزرگی همچون سردار دلها «شهید حاج قاسم سلیمانی»، مدافعان حرم و مدافعان سلامت که با بذل جان ارزشمند خود و ایثار بی بدیل آنها، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند.
 

امیرسالای خاطرنشان کرد: نسل جوان به‌عنوان سرمایه‌های ایران اسلامی باید بیش از گذشته با دوران دفاع مقدس آشنا شوند و بدانند چه افرادی انرژی و جوانی خود را برای امنیت و آرامش این میهن اسلامی فدا کردند.
 

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از روز پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه آغاز و تا چهارشنبه ۶ مهرماه ادامه دارد، گفت: ۳۰ عنوان برنامه در چهل و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» برگزار می شود.
 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» ادامه داد: برنامه های این هفته در یگان، با دیدار با امام جمعه جهرم آغاز می شود و همچنین در روز اول، رژه خودرویی، گلباران قبور شهدا، نورافشانی در سطح شهر از دیگر برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه، اردوی جهادی چهل و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و توزیع بسته های معیشتی، برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید شهرستان و سومین سالگرد تدفین شهید گمنام یگان با حضور سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، اجرای برنامه نذر خون، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری میدان تیر ویژه اعضای شورای تامین و مسئولین ادارات شهرستان، عیادت از بیماران و کادر درمان، مراسم گرامیداشت روز سرباز، پیاده روی خانوادگی، نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و … از برنامه های شاخص این هفته است.

 

کد خبر 1217543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha