جهاد تبیین نیاز جامعه امروز است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به فوت یکی از دختران سرزمینمان، بر ضرورت جهاد تبیین در شرایط کنونی و تبیین مرز حق و باطل و خط قرمزها تأکید کرد و گفت: هدف جهاد تبیین رشد اندیشه ها و جلوگیری از نفوذ دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(29 شهریور)، در گردهمایی فصلی ائمه جمعه استان لرستان که در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان برگزار شد، به زحمت و انجام وظیفه نیروی انتظامی در جهت امنیت روانی و اجتماعی و اعمال قانون اشاره کرد و اظهار داشت: تاجایی که نیروی انتظامی براساس قانون حرکت می کند و درراستای برقراری امنیت روانی و اجتماعی انجام وظیفه می کند از نیروی انتظامی در مسیر قانون حمایت می کنیم و اگر خطایی رخ دهد، مجاری قانون رسیدگی می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن اظهار تاسف از این که فرزندی از فرزندان کشور دار فانی را وداع گفته است، افزود: دستگاه های قانونی این رویداد اخیر را بررسی و نتیجه را اعلام خواهند کرد.

 

وی با اشاره به حرکت برخی خواص که فضای کشور را به سمت التهاب می برند، گفت: اظهار تاسف می کنیم از خواصی که قبل از این که نتیجه این رویداد اعلام شود، مطالبی را بر زبان جاری می کنند که اینها هماهنگی با دشمنان نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین بر ضرورت جهاد تبیین در شرایط کنونی جامعه تأکید کرد و عنوان داشت: نخبگان با جهاد تبیین مرز حق و باطل و خط قرمزها را بیان کنند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از اهل قلم و رسانه که بصیرت خود را از دست دادند انسان را متاسف می کند که با دشمن هماهنگی دارند، اظهارکرد: قرآن کتاب تبیین است و رسالت انبیاء و رسالت پیشوایان معصوم (ع) نیز در راستای جهاد تبیین است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تبیین به معنای جدا کردن حق از باطل بوده و جهاد تبیین یعنی مرزها را مشخص کردن، گفت: در قرآن برای جهاد تبیین اهدافی را مشخص کرده است که یکی از آنها رشد اندیشه ها می باشد وهدف از تبیین نشان دادن راه است.

 

وی با اشاره به اینکه راهزنانی هستند که راه را درست نشان نمی دهد و جهت را به سمت گمراهی می برند، عنوان کرد: در این جهاد مجاهدانی که هستند باید با شیوه های صحیح راه را برای کسانی که جویای حقیقت هستند نشان بدهند و با جهاد تبیین حق نشان داده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کر: جهاد تبیین مسئولیتی همگانی و مستمر است و باید تلاش کنیم تا این وظیفه را به خوبی انجام دهیم.

کد خبر 1217581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha