دفاع مقدس هنوز ناگفته‌های بسیاری داردکه لازم است بیان شوند

میرزایی گفت: دفاع مقدس هنوز ناگفته‌های بسیاری دارد که لازم است بیان شوند تا نسل‌های آینده با ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

«مسلم میرزایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به تدارک برنامه های دفاع مقدس در شهرستان اسلام آباد غرب اظهار کرد: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

 

جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های نقش‌آفرینی ملت مسلمان ایران است افزود: دشمن درصدد ایجاد توطئه است و این وظیفه همه ما است که با اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه دفاع مقدس این نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

 

وی با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس اضافه کرد: فضاسازی شهری، دیدار با خانواده شهدا، تقدیر از ایثارگران و مدافعان سلامت، زنگ ایثار و مقاومت، یادواره شهدا، جشنواره‌های فرهنگی و هنری، غبارروبی مزار شهدا، مسابقه فرهنگی و ویزیت رایگان، حضور کارکنان ادارات در نماز عبادی سیاسی، برگزاری میز خدمت، تجلیل از پیشکسوتان، شب شعر، صبحگاه مشترک، تکریم زنان ایثارگر، یادواره شهدای کارگری، شیفت ایثار کارمندی یا کارگری و پویش نذر خون از دیگر برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 

میرزایی تصریح کرد: امروز هرچه داریم همه به برکت خون شهیدان است و اجازه نخواهیم داد دشمنان  نقشه های خام خود را عملی کنند.

 

جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب یاد آور شد: دفاع مقدس دوران طلایی درس‌آموز بود و دوران سرمشق نه برای ملت ایران بلکه برای همه ملت‌ها و همه مستضعفان در طول تاریخ بشریت و آینده بشریت است.

 

کد خبر 1217584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha