۶ پروژه گردشگری مهم  در فارس در هفته گردشگری به بهره برداری می رسد

محسن نژاد گفت: در هفته گردشگری از ۶ پروژه گردشگری مهم در استان بهره برداری خواهد شد و با تقویت خدمات گردشگری و زیرساخت ‌های لازم می ‌توان فارس را به یکی از مهم‌ ترین قطب های گردشگری در کشور تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «سید موید محسن ‌نژاد»، امروز (چهارشنبه 30 شهریور) با اشاره به بهره ‌برداری از  پروژه های گردشگری در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: در هفته گردشگری از 6 پروژه گردشگری مهم  در استان بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی فارس افزود: این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی و با حمایت اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی فارس و با استفاده از تسهیلات بانکی با حجم سرمایه‌ گذاری بیش از 2 هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال و اشتغال ‌زایی برای ۸۲ نفر افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: این طرح‌ های گردشگری شامل 2 هتل یک ستاره، 2 اقامتگاه سنتی و یک اقامتگاه بوم ‌گردی در شیراز و یک مجتمع گردشگری در سروستان است.

محسن ‌نژاد تاکید کرد: استان فارس دارای ظرفیت‌های گردشگری عدیده ای است و با تقویت خدمات گردشگری و زیرساخت ‌های لازم می ‌توان فارس را به یکی از مهم‌ ترین قطب های گردشگری در کشور تبدیل کرد.

کد خبر 1217630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha