نگاه ویژه استانداری اصفهان به شرکت های دانش بنیان و مبتنی بر فناوری های برتر

مرتضوی گفت: تولیدات برخی از شرکت های دانش بنیان، مبتنی بر مباحث نرم افزاری و فناوری های برتر است و احتمال دارد به‌منظور دریافت تسهیلات بانکی با مشکلاتی مواجه شوند به‌همین دلیل رفع مسائل آنها ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اصفهان، جلسه کارگروه اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغال استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد.

 

سیدرضا مرتضوی در این نشست با اشاره به اینکه سند آمایشی استان حول محور توسعه دانش بنیان و گردشگری می چرخد اظهار کرد: از این رو بایستی جهت گیری ما در مسائل اقتصادی حول این ۲ محور اساسی باشد و سیاست هایی که برای رونق اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب می کنیم بر پایه این دو ستون باشند.

 

استاندار اصفهان افزود: تولیدات برخی از شرکت های دانش بنیان، مبتنی بر مباحث نرم افزاری و فناوری های برتر است و احتمال دارد به‌منظور دریافت تسهیلات بانکی با مشکلاتی مواجه شوند به‌همین دلیل رفع مسائل آنها ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرونده چند واحد بزرگ تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت بیان کرد: این واحد‌های تولیدی با ادارات و دستگاه های مختلف استان از جمله گمرک، اداره کل استاندارد، شرکت برق منطقه ای و ... با مشکلاتی مواجه بودند که در این جلسه تلاش شد تا با یافتن راهکارهای عملیاتی و حل مشکلات مجموعا اشتغال بیش از پنج هزار نفر در استان تثبیت شود.

 

کد خبر 1217652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha