کلیات طرح شناور شدن یک ساعت کاری اداره ها از مهرماه ابلاغ می شود

حدادپور با اعلام خبر اجرای کلیات طرح شناور شدن یک ساعت کاری اداره ها از مهرماه گفت: کارمندان به صورت شناور در ساعت کار با هدف رعایت هشت ساعت کاری از مهرماه به فعالیت می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « کاوه حدادپور» در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت ساعت شروع قانونی کار در البرز گفت: از ابتدای مهرماه حضور کارمندان با ضوابط و مقررات جدید به صورت شناور است.

 

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز افزود: کارمندان برای رعایت هشت ساعت کاری موظف روزانه، می توانند به میزان دقایقی که دیرتر در محل کار حاضر می شوند به همان میزان تا سقف یک ساعت با تأخیر از اداره خارج شوند.

 

وی با اشاره به اهمیت اجرای کلیات طرح شناور شدن یک ساعت کاری اداره ها از مهرماه بیان کرد: کارمندان به صورت شناور در ساعت کار با هدف رعایت هشت ساعت کاری از مهرماه به فعالیت می پردازند.

 

به گفته وی، بنابر مصوبه تعیین شده در رابطه با حضور کارمندان خدمت رسانی بانک ها به روال گذشته است و تغییری در آن ایجاد نمی شود.

 

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز خاطرنشان کرد: مصوبه شناور شدن ساعت کاری با توجه به پیش بینی ترافیک شدید با توجه به بازگشایی مدارس و تسهیل در تردد شهروندان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1217664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha