قداست دفاع مقدس در سایه ارزش های دینی بارور شده است

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دفاع در همه کشورها وجود دارد اما دفاع ما در جنگ تحمیلی دفاع مقدس نامگذاری شده، گفت: این قداست در سایه ارزش های دینی و اسلامی است که دل انسان را قرص و محکم می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی صبح امروز چهارشنبه در همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان گفت: ارج نهادن به هفته دفاع مقدس به دلیل زنده نگهداشتن ارزش های آن دوران است و این هفته یادآور رشادت ها و دلیری های رزمندگان اسلام است.


وی افزود: انقلاب اسلامی برمبنای ارزش های دینی صورت گرفت و با پشتیبانی مردم دسیسه های دشمنان خنثی شد اما در ادامه درگیر جنگ نابرابر شدیم.


استاندارخراسان شمالی تصریح کرد: اگر تکیه بر خدا و تعالیم دینی و پیروی از ولایت نبود این رزمندگان هرگز از جان خود نمی گذشتند‌.


حسین نژاد با بیان اینکه دفاع مقدس و قداست آن در سایه ارزش های دینی شکل گرفته، خاطر نشان کرد: همیشه دشمن از روش های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم  استفاده می کند و این در حالیست که آگاهی های ما و اطلاع رسانی به مردم جامعه یک نوع دفاع محسوب می شود بنابراین برگزاری مراسم گرامیداشت دفاع مقدس و یادواره های شهدا موفقیت های ما را پررنگ تر نشان خواهد داد.
 

وی یکی از این نقاط قوت در دفاع مقدس را موضوع ایثار و از خودگذشتگی دانست و گفت: برگزاری هفته دفاع مقدس یادآور این نقاط قوت است.

 

گفتنی است؛ برنامه تجلیل از یک میلیون پیشکسوت در هفته دفاع مقدس پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۶ برنامه ریزی شده که سهم خراسان شمالی از این تجلیل ۶ هزار پیشکسوت دفاع مقدس است که ابتدای صبح امروز در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد بجنورد برگزار و پس از تجلیل از پیشکسوتان، به برنامه سراسری که قرار است رهبر معظم انقلاب سخنرانی داشته باشند، متصل شد.

 

 

 

 

کد خبر 1217701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha