ملت ایران امروز هوشیارتر از گذشته در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است

به گفته فرمانده سپاه استان زنجان، ملت ایران امروز هوشیارتر از گذشته در صحنه است و هر فتنه‌ای که دشمن می‌خواهد ایجاد کند را خاموش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت همزمان با سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن چهل ودومین سالگرد دفاع مقدس، برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران هشت سال در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.

 

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران در مقابل جبهه استکبار ایستادند و مقاومت کردند، گفت: با این حال دستاورد بزرگ در سطح ملی، منطقه‌ای ایجاد شد و هفته‌ای به نام هفته دفاع مقدس انتخاب شد تا یاد و خاطره‌ شهدا، حماسه ملت ایران، مجاهدت، مقاومت، ایستادگی همواره زنده بماند.

 

وی با یادآوری اینکه همه ابر قدرت‌ها و در راس آن‌ها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها علیه ملت ایران شده بودند، تصریح کرد: ملت ایران با روحیه عاشورایی از امام و ولی امر خود دفاع کردند و در مقابل تمام دنیا ایستادگی کردند و ملت ایران از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

 

این مسئول ادامه داد: زمانی که جنگ آغاز شد مردم به امام خود لبیک گفتند، مادران در آن دوران فرزندان و زنان همسران خود را راهی جبهه و نبرد کردند اما در تبیین چنین صحنه‌های زیبایی کوتاهی کرده‌ایم.

 

کرمی به نقش ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: صحنه‌های زیبای تاریخی به جا گذاشته شد که هیچ کسی توانایی به تصویر کشیدن آن‌ها را نداشت.

 

فرمانده سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان در جنگ تا آخرین نفس جنگیدند گفت: امام فرمودند دست تمام رزمندگان را می‌بوسم و این پیروزی را به ملت ایران تبریک می‌گویم، کشور ایران در طول سالیان چنین صحنه‌هایی ندیده بودند‌.

 

وی بیان کرد: امروز دشمنان اسلام آمریکایی‌ها و امثال آن‌ها باید بدانند ملت ایران، جوانان غیور ایران اسلامی نوجوانانمان گوش به فرمان ولی فقیه ایستاده‌اند و هر تجاوزی اگر دشمن فکر کند که می‌تواند به کشور انجام دهد پای کثیف آنان را قطع خواهند کرد.

 

سردار کرمی گفت: پیام دیگر این است که زنجانی ها در طول جنگ افتخار آفریدند و حضرت آقا فرمودند: خط شکنان و غواصان دریا دل زنجانی نقش برجسته در طول دوران جنگ داشتند، و همواره پای دشمنان را از هر تجاوزی قطع می‌کنند.

 

وی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح در کشور و در استان با آمادگی کامل با بسیج عمومی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، دسته‌های اطلاعاتی گوش به فرمان ولایت آماده‌تر از همه دوران‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی و ملت در صحنه هستند.

 

کد خبر 1217712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha