لزوم توجه آموزگاران فارس به مبانی اعتقادی و هویت ملی

عسکری گفت: تمام مربیان استان فارس علاوه بر ارائه محتوای کلاسی و درسی به مبانی اعتقادی و هویت ملی نیز باید توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «محمدخلیل عسکری»، امروز (چهارشنبه 30 شهریور) در ویژه برنامه «روز غنچه ها» که به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید در پیش دبستانی «شهید داورپناه» ناحیه سه شیراز گفت: تمام مربیان علاوه بر ارائه محتوای کلاسی و درسی به مبانی اعتقادی و هویت ملی نیز باید توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: هدف گذاری برای حضور نوآموزان فارس در مقطع پیش دبستانی یک و 2 به ترتیب 10 هزار و 50 هزار نفر است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر توجه به تدوین فلسفه کودک تاکید ویژه دارند و برای تحقق سند تحول بنیادین، اولیا به حضور فرزندان خود در پیش دبستانی ها باید اهتمام کنند.

«عبدالصمد موسوی»، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز هم در این برنامه با گرامیداشت تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: مدارس امسال به صورت حضوری بازگشایی می شود و از تلاش اولیا در بحران کرونا که نقش معلم گونه در کنار آموزش و پرورش داشتند تقدیر می کنیم.

کد خبر 1217745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha