اتحاد و همدلی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه امروز دشمن با توطئه به دنبال مبارزه با انقلاب اسلامی و ملت ایران است، گفت: اتحاد و وحدت ملت وحمایت مردم از نیروهای مسلح راه حل عبور از توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» امروز در سومین آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که بصورت ویدئو کنفرانس در تمامی مراکز استان‌ها در محضر مقام معظم رهبری، در مصلی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت:امروز دشمنان نظام در سه مرحله شامل جنگ رسانه‌ای، تحریک احساسات برای ایجاد بلوا و آشوب و خودزنی و کشته‌سازی مراحل عملیات خرابکارانه به دنبال اهداف خود در ایران اسلامی هستند.


 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، افزود: اتحاد و وحدت ملت وحمایت مردم از نیروهای مسلح همچون روزهای دفاع مقدس راه حل عبور از توطئه های دشمنان است.

 

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس قطعه‌ای از تاریخ این سرزمین است، افزود: حماسه و ایثار این دفاع برای همیشه بر تارک افق حماسه و ایثار همه آزادگان می‌درخشد.

 

وی با اشاره به این مطلب که در شرایطی که همه نظام سلطه در جنگ تحمیلی در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده بودند، اظهار داشت: امام خمینی(ره)، آن عارف حکیم، با تدبیر و فرامین از ابتدا وعده پیروزی و نصرت الهی دادند.

 

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: یک میلیون رزمنده که متعلق به اقشار مختلف جامعه است، از فرامین امام همچون فرامین معصومین اطاعت و پیروی می‌کنند و این رهبری در دفاع مقدس از نوجوان ۱۴ ساله تا پیرمرد ۸۰ ساله را تحت تاثیر قرار داد، چرا که امام و ولایتش را ادامه اطاعت از ولایت امام معصوم می‌دانستند.

 

حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ است که باید با هوشیاری این گنجینه را حفظ کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان  در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس، افزود: رزمندگان لرستانی در لشکر ۸۴ ارتش در لرستان، سپاه حضرت ابالفضل(ع)، نیروی انتظامی و بسیج، عشایر و همه اقشار مختلف و نیروهای مسلح است  شجاعانه از خاک وطن دفاع کردند و 6 هزار و 544 شهید لرستانی گواهی بر دلیر مردمی مردم لرستان در دفاع از خاک وطن و ارزش های اسلامی است.

کد خبر 1217749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha