برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» اجرا می‌شود

واحد گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان از برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» اجرا می شود.

«علی واحد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیش از 150 عنوان از برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» اجرا می شود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: طبق سنوات قبل برپایی نمایشگاه رزمی – فرهنگی با بازآفرینی عملیات والفجر یک از مهمترین برنامه های محوری در این هفته است.

 

این مقام مسئول افزود: ارائه دستاوردهای دستگاه های اجرایی و برنامه های فرهنگی و هنری متنوع، نمایش نقشه عملیات والفجر یک و اجرای نمایش «افلاکیان خاکی» همراه با استفاده از ادوات جنگی برای بازنمایی واقعی دوران دفاع مقدس برای نسل امروز از جمله بخش های این نمایشگاه رزمی و فرهنگی خواهد بود.

 

واحد خاطر نشان کرد: برگزاری بیش از 200 یادواره شهدا در بخش ها و مناطق مختلف استان طی هفته دفاع مقدس برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران از دیگر برنامه ها است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اعلام داشت: برگزاری رژه یگان های نیروهای مسلح در میدان ارتش شهر اردبیل و سایر شهرستان، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس همزمان با اولین روز سال تحصیلی جدید و تجلیل از مقام شامخ ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های اجرایی همزمان با هفته دفاع مقدس خواهد بود.

 

واحد تاکید کرد: نمایش فیلم ها و مستندها با موضوع دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه های فرهنگی است که بزودی بلیط های آن ارائه خواهد شد.

 

کد خبر 1217772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha