نمایش «محشر» به اهمیت عمل صالح تاکید خوبی دارد

حجت الاسلام قانع گفت: در نمایش «محشر» به نقش عمل صالح و عمل فاسد در چگونگی زندگی پس از مرگ تاکیدات خوبی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام «حسن قانع»، با حضور در محل اجرای نمایش «محشر» گفت: امشب توفیق حضور در جمع مردم ولایت مدار سومین حرم اهل بیت (ع) را داشتم که از نمایش محشر که دارای محتوای مذهبی و دینی است، استقبال پرشوری کرده اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: از تمام دست اندرکاران تهیه «محشر»، شهرداری شیراز، مجموعه سپاه فجر، سازمان اوج و تمام اجراکنندگان این رویداد فاخر فرهنگی تشکر می کنم و معتقدم محشر دارای استانداردهای لازم یک اجرای زنده را داشت و از نور و صدا و صحنه به زیبایی برای خلق یک فضای نمایشی و فضای معنوی استفاده شده و بر مخاطب تاثیر مطلوبی دارد.

وی اضافه کرد: «محشر» دارای غنای رسانه ای و محتوایی است و به موضوع معاد به خوبی می پردازد و به گفته پیامبر اسلام، زیاد یاد کردن از مرگ را مورد تاکید قرار داده اند و محشر یک کار زنده تاثیرگذار است که از آیات قرآن و روایات برگرفته شده و به آموزه های ولایت، زیارت امام حسین (ع)، شهادت و شهدا و ... به خوبی پرداخته است و در کنار عمل صالح و عمل فاسد، مسئله ایمان مطرح است که عمل صالح، سوخت ایمان را تامین می کند و در نمایش «محشر» شاهد تمرکز خوبی بر عمل صالح و فاسد هستیم و لازم است بر مقوله ایمان و مباحث اصول دین اسلام می توان بیشتر در این نمایش پرداخت.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین یک واجب فوری قطعی عینی و مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و در «محشر» برای نشان دادن ظرفیت های حاکمیت و حکومت اسلامی و خصوصا نظام اسلامی می توان اقدامات بیشتری در پیش گرفت.

کد خبر 1217781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha