ما باید ذهن جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشناتر کنیم

رستمی،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر همه ما واجب دانست و گفت:ما باید ذهن جوانان و مردم را با فرهنگ ایثار و شهادتآشناتر و بگوییم که مسیر این شهدا همچنان ادامه دارد.

اردشیر رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و برنامه های اجرایی در این هفته گفت: شهدای ما برای کشور ایران اسلامی غروری ایجاد کردند که ما در جهان به این غرور می نازیم.

 

فرماندار پاوه افزود: نسل امروز ما آن روزهای تلخ و سختی که بر ما گذشته است ندیده اند و باید به آنها انتقال دهیم و تکلیفی است بر ما که در برابر شهدایی که هرچه داشتند گذاشتند ،نسل به نسل به بچه های خودمان بازگو کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه برای یک عملیات گاها ۲۰ هزار شهید داده ایم و نسل امروز ما باور نمی کنند که این تعداد شهید در یک عملیات شهید شده باشند خاطر نشان کرد: شرایط به نحوی سخت بود که مردم در کوه‌ها زندگی می کردند، شاید خیلی از این نسل آن شرایط سخت باور ندارند.

 

رستمی با بیان به اینکه  هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تارشادت های شهدا و رزمندگان را بازگو کنیم تصریح کرد: نسل فرزندان ما نسل آینده ای هستند که با نشانه گذاری ارزش های انقلاب به سوی آینده خواهند رفت که اگر آنها را با فرهنگ مقاومت آشنا نکنیم شاید تا ۵۰ سال آینده اثر ۸ سال دفاع مقدس پاک شود که یک روزی با تمام قدرتهای دنیا در افتاده است.

 

فرماندار پاوه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور آن است که دلاوران رشید میدان‌های نبرد کربلای ایران، اطاعت پذیری از ولایت، جهاد، فداکاری و ایثار را از مکتب عاشورای حسینی به نیکی آموختند و با تأسی به آن شخصیت جاودانه بشریت، نام خود را در تاریخ انقلاب آزادمردان عالم ثبت کردند.

 

کد خبر 1217792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha