۱۲۰ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خوسف اجرا می شود

ابراهیمی گفت: در طول هفته دفاع مقدس ۱۲۰ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خوسف برگزار می شود.

سرهنگ حمید ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: مراسم هفته دفاع مقدس امسال از 30 شهریورماه آغاز و تا روز جمعه هشتم مهرماه ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه خوسف با بیان اینکه بیش از 120 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خوسف برگزار می شود، افزود: برنامه محوری تجلیل از ایثارگران و رزمندگان به نمایندگی از تمامی این رزمندگان و ایثارگران سرافراز، از 42 رزمنده و ایثارگر تجلیل می‌شود.

 

وی در ادامه دیدار با امام جمعه، رژه خودرویی و غبار روبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: در طول هفته دفاع مقدس 6 یادواره شهید در شهرستان خوسف برگزار خواهد شد.

 

ابراهیمی برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و پیاده روی خانوادگی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: حضور پرشور در نماز جمعه و نواختن زنگ مهر مقاومت در دو مدرسه از دیگر این برنامه‌هاست.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خوسف تجلیل از خادمین بقاع متبرکه در روز وقف، ویزیت رایگان بیماران، برپایی میز خدمت ادارات، اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین نیازمندان و افتتاح پروژه های عمرانی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس با هدف تبیین و ترویج اهداف انقلاب و مقاومت اسلامی در محورهای چهارگانه اجرایی می‌شود. 

 

کد خبر 1217830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha