جهاد تبیین بهترین ابزار برای مقابله با فتنه دشمنان انقلاب است

حسینی پور به فتنه افکنی دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین که بارها از لسان مبارک رهبری شنیده ایم و آن را فریضه قطعی و فوری قلمداد نموده اند. در عصر حاضر که با فتنه های ضدانقلاب مواجه ایم بهترین ابزار برای خنثی شدن آتش فتنه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، «سیدمحمود حسینی پور» امروز (۳۰شهریور) در آئین دیدار و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سالن غدیر سپاه کربلا که با پخش ویدئوکنفرانسی از بیت امام خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور همراه بود، با بیان اینکه امام راحل فلسفه جهاد و شهادت را در دنیای پر از ظلم و جور امروز و در فضای ایران اسلامی به ارمغان اورد، اظهار کرد: امام راحل در عصر حاضر پرچم عاشورا را پس از ۱۴۰۰ سال در قله های جهان به اهتزاز در آورد.

 

استاندار مازندران افزود: در بین رهبرانی که برای احیای اسلام تلاش کردند نام امام خمینی(ره) به‌عنوان تنها شخصیت منحصر بفرد جهان اسلام می درخشد که توانست بعد از هزار و چهارصد سال نهضت امام حسین(ع) را تبدیل به حکومت اسلامی کند و این شخصیت در تاریخ بی نظیر است.

 

وی ادامه داد: اگر مسیر تاریخی عاشورایی را تعقیب کنیم در هیچ دوره ای از سده های گذشته در تاریخ اسلام که باب جهاد و شهادت گشوده شده باشد، همانند جمهوری اسلامی ایران در مقابل ظالمان کل عالم با این روش و منش اتفاق افتاده باشد نداریم.

 

حسینی پور افزود: امام عزیز توانست در تاریکی محض فضای غبارآلود جامعه جوانان را به مسیر جهاد و شهادت بکشانند و امروز الگوی تمام آزادگان جهان بشوند و در تاریخ معاصر ثبت شده است.

 

وی با بیان اینکه آن آسیبی که در جهان اسلام در ادوار گذشته داشتیم بی بصیرتی جامعه نسبت به امام حاضر بود، گفت: شهدای ما درس بزرگ امام شناسی را بعد از تجربه هزار و چهارصد ساله و شکست‌های پی در پی نهضت‌های اسلامی به عنوان یک الگو به جوانان عصر حاضر آموختند.

 

حسینی پور ادامه داد: شهدا مسیر علوی را با تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه به جهان آموختند و شهدا کار بزرگی را انجام دادند و در عصر حاضر نتوانستیم ابعاد مهم کار شهدا را برای جامعه ترسیم کنیم و این اتفاقات عظیم و نورانیت دفاع مقدس هنوز برای جامعه تبیین نشده است.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پیشکسوتان شهدای زنده هستند و کسانی که در دفاع مقدس و بعد از آن در جامعه اسلامی ما حضور دارند در مسیر شهدای انقلاب اسلامی حرکت می کنند، افزود: پیشکسوتان دوام و قوام فرهنگ دفاع مقدس هستند و باید روایت کنند و به جهاد تبیین بپردازند.

 

 

وی تصریح کرد: پیشکسوتان در جبهه حق و باطل کربلای ایران مشاهدات عینی خود را از مظلومیت فرزندان خمینی(ره) با محوریت و جانشینی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) بعد از امام راحل که توانست دفاع مقدس را با حضور عملیاتی خود در صحنه و خط مقدم رهبری اصیل عاشورایی و امام حسینی را به ما آموخت.

 


حسینی پور با عنوان اینکه امام حسین(ع) پیشرو بودند و دیگران پشت سر ایشان حرکت می کردند و در مقابل ظلم در خط مقدم بودند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در دفاع مقدس درخط مقدم ایستادند و با مدیریت و تدبیر ایشان مسئله دفاع مقدس به نفع اسلام به اتمام رسیده است،

 

استاندار مازندران اضافه کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس راویان اصلی و بدون واسطه مظلومیت شهدای کربلای ایران هستند و باید تمام مشاهدات خود را از صحنه های دفاع مقدس به نسل جدید منتقل کنند که نسل جدید تشنه دیدن شنیدن و خواندن آن حوادث معنوی دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس قرار داریم و امروز که دشمن وجریان ضد انقلاب سعی در فتنه انگیزی و آشوب دارد، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس برای بصیرت افزایی و هوشیار شدن مردم از فتنه های دشمنان انقلاب، بهترین گزینه برای جهاد تبیین هستند.

 

حسینی پور به اقدامات انقلابی دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: در دولت انقلابی که به دنبال احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی است این فتنه ها طبیعی است.

 

به گفته استاندار مازندران فرزندان دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد شهادت و رویش انقلابی جدید اجازه نخواهد داد فتنه گران در این کشور در مقابل امام حسین(ع) و ایام اربعین حسینی عرض اندام کنند.

 

حسینی پور اظهار کرد: ما با شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان می‌بندیم که حتی یک لحظه درنگ نخواهیم کرد و از آرمان های امام راحل و شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت با جان و مال و تمام قوا دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد امام ما تنها بماند.

کد خبر 1217849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha