رژه نیرو‌های مسلح به صورت یگانی و خودرویی در کرمانشاه برگزار می شود

طاهری،گفت: رژه نیرو‌های مسلح به صورت یگانی و خودرویی از روز ۳۱ شهریورماه همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در بزرگراه امام خمینی(ره) و با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امیر سلیمان طاهری امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور) در نشست خبری که در جهت تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شده بود گفت: در تمام جنگ‌ها تا قبل از دفاع مقدس بخشی از خاک میهن اسلامی توسط دشمنان تصرف شده است اما در هشت سال دفاع مقدس با وجود حمایت همه جانبه از عراق، یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان نیفتاد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا افزود: امروز تمام تجهیزات جنگی ما به روز هستند و توسط متخصصان و دانشمندان ایرانی ساخته شده است و سلاح‌ها و تجهیزات قبل از انقلاب نیز به روز شده و تانک‌هایی که مربوط به قبل از انقلاب بوده تجهیز و به صورت صد در صد آماده شده است.

 
وی با اشاره به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه اضافه کرد: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگر، اهدا خون، برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی، تکریم کارکنان پایور و وظیفه نمونه و رژه از مهمترین برنامه‎‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
 
 
طاهری خاطر نشان کرد: امروز جهاد تبیین یک ضرورت و تکلیف است و غفلت از این موضوع موجب وارونه جلوه دادن واقعیات دشمن می‌شود.
 
 
فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی نیروهای متخصص ارتش و تجهیزات نظامی آنها نقش کلیدی، اساسی و محوری در جلوگیری از پیشروی ارتش عراق به ایران داشتند، البته نیروهای مردمی نیز با نهایت غیرت و همت در کنار این نیروها نقش‌آفرینی کردند.
 
کد خبر 1217876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha